2 juni 2009

Mellbystrand och bröllop

Dagen idag har varit lugn, väldigt lugn faktiskt. Har varit hemma hela dagen och kopplat av, lekt lite med Liam och han har övat på att krypa. Han har lärt sig det nu men det är fortfarande väldigt nytt. Han lärde sig det i helgen, i söndags för att vara exakt, när han var i Mellbystrand med Emelie och Tony.

Nu testar han för fullt att krypa, men om det går för sakta så lägger han sig ner och ålar sig fram (vilket han kan mycket snabbare).

Åtta tänder har vår lilla kille. Och nio månader är han, och 13 dagar  (i 19 minuter till). Nu kan han sätta sig upp själv, vart han än är.

Bröllopet i helgen var superfints, men jag klantade mig och satte mig fel i kyrkan (satte mig för långt bak). Förutom att jag satte mig helt fel så finns det inget att klaga på angående bröllopet, eller festen efteråt. Till och med bussturen hem var kul.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i hyfsad tid imorgon.

PS. Bilder kommer in imorgon. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du skriver; Har du verkligen läst inlägget?