12 juli 2009

Yes!



Jag kom in! Jag kom in! Jag kom in!

Idag fick jag besked om att jag kommit in på Högskolan Dalarna med start nu till hösten. Så den 24 augusti börjar jag studera "Utveckling av eTjänster". Ser verkligen fram emot det, och det känns som en sorts lösning på vår ekonomi, även om det är lån.

Imorgon ska sambon på en jobb-intervju i Malmö, så jag håller tummen för honom. Tyvärr är jag så otroligt kluven till hans jobb-intervju. En del av mig vill att han ska få jobbet, för det hade gjort så stor skillnad för vår ekonomi och det är något som han vill jobba med. En annan del av mig vill inte att han ska få jobbet, då jag vill bo i den fina och vackra lägenheten som vi har hittat i Östersund.

Hur det än blir så anpassar jag mig, självklart. Och mina studier kan jag göra var jag än är, så länge jag har en dator och internet.

2 kommentarer:

  1. Weeee, grattis att du kom in på skolan =D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Grattis! :)
    Jag har en Canon 450 D. Rekommenderar den varmt.
    Ha en härlig lördagskväll!

    SvaraRadera

Innan du skriver; Har du verkligen läst inlägget?