23 april 2009

Kändisar till ditt förfogande kl. 20:00

Snubblade precis in på en blogg som berättade om “Lånekompis”. Det är tydligen en tjänst som Comviq har, som innebär att kändisar står till ditt förfogande kl. 20:00 var dag (tror det är var dag). Om jag har förstått det rätt så kan man be dem ringa sin pojkvän, sin mamma, en kompis eller vem som och be dem gratta, lura, dra en fräckis för, skrämma m.m och så gör kändisparet det. De gör det live.

Bland andra så är det Felix Herngren, Alex Schulman, Bingo Rimér, Dogge Doggelito, Josefine Sundström med flera.

Alltså; Surfa in på lånekompis klockan 20:00 där ni kan se kvällens kändispar, Alex Schulman och Josefine Sundström, stå till någons förfogande.

 

----------------------------------------------------------------
Update: Då detta krockar med TV4’s “Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show” så kan man alltid ha laptopen vid tv ;)

6 kommentarer:

  1. Vilken jobbig situation, jag ska försöka hjälpa dig :)
    Hur blev utväxten? La du nån blekning på den eller är den kvar i din naturliga färg? Om du har kvar din färg i utväxten och det oranga blev ljusare än den så skulle jag lägga i slingor med hjälp av en hätta som är i samma färg som din utväxt, men isåfall måste du nog välja en färg som är mer grå än din egna färg för att det ska kunna täcka det oranga. Om du har lagt blekning på utväxten också så är den antagligen ljusare än längderna och isåfall skulle jag lägga på en mellanbrun färg i hela håret med mycket gråa pigment. Det är dom enklaste nödlösningarna. För när det är så orange/gult så går det inte att färga det ljusare, då måste man bleka mer och det sliter otroligt mycket på håret, så mycket så att det kanske går av i topparna innan det får rätt färg, så det bästa är att vänta ett tag och låta den oranga färgen mattas ner, sen bleka slingor i det och köpa ett riktigt bra silverschampo, men det tar tid att bli snyggt blond så ibland får man ta till nån av nödlösningarna jag skrev ovan :)

    SvaraRadera
  2. sv. Det känns skönt att det finns folk med samma problem, som liksom förstår precis hur jag känner även om det är synd att det ska vara så - att så många ska behöva lida av ätstörningar.
    Min dator är så seg så jag brukar aldrig vara inne på min msn, men om du vill kan vi gärna skriva till varandra genom bloggarna?
    Ja, det är ju bra att ha någon som peppar en ibland, någon som förstår hur det är att ha en ätstörning.
    Hur länge har du haft problem med maten och så? Har du gått någon behandling?

    SvaraRadera
  3. sv. :) Ja, här är min mail - rebecca.wagnberg@hotmail.com.

    Oj, och hur gammal är du nu? Äter du bättre nu eller försöker du svälta dig själv fortfarande? Du måste haft en del tuffa år bakom dig. Men du får tänka att du har många många ljusa år kvar att leva! Det kan bli så mycket bättre!

    Själv har jag inte haft min ätstörning särskilt länge. Det var i november det började ordentligt. Jag började äta mindre och träna mer. Jag kanske har haft ätstörning tidigare utan att jag vetat om det - när jag var 13-14 år började jag göra massa situps varje dag men jag gjorde det inte för att jag ville bli smalare utan mer för att jag ville få magrutor.

    Jag antar att det är min farfar som kan vara en anledning till att det hela började för mig. När jag började bli tonåring sa han till mig att jag började se rund ut i ansiktet, vilket är ganska konstigt eftersom jag var väldigt smal och var faktiskt underviktig.

    Oj det blev en hel del text.. :)

    SvaraRadera
  4. hahah, jag vet att man inte ska anvönda tandkrämen ;P

    SvaraRadera
  5. Härlig blogg. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Ligger inte de i Borås? =P Haha. :P Ha jag för mig, men jag va ju rätt ung när jag va där. =P haha. Ha dom vagnar oxå? Kanske skulle ta och åka dit innan jag köper en annan vagn. =P Vi ska dit i augsti. :)
    Nja jag vet inte, Nu ha jag ju bara fått masssa gratis saker. så Vi ska väl handla massa till bebben när vi åker dit, då vi vet könet på den lille. ;) Jag vill veta de innan vi åker dit. Få ju tillbaka massa med pengar på skattepengarna. =) Och de är ju toppen och åka till Ullared då. :D I augusti blir de av. :D

    Åhh när får jag se din sööta lilla bebbe? Ser att du ha en liten knodd, vid namn Liam. :D
    Kollade ni uppkönet innan? :) Eller väntade ni med det? :) jag bara längtar tills vi få veta vad det är. :D
    Vill börja handla nu, men de är ju lite tidigt kanske. :P Haha. :P Med tanke på att de är i oktober som den lille är beräknad. :)

    Kramar

    SvaraRadera

Innan du skriver; Har du verkligen läst inlägget?