14 maj 2009

Kom på att jag kan berätta..

Förlåt för den dåliga uppdateringen på sistone. Har inte alls haft lusten till att skriva, inte heller haft någon aning om vad jag skriva.

Kom på att jag kan berätta att Liam har sex tänder! Tre på g däruppe och en på g därnere. Så då har han båda framtänderna + en hörntand därnere och däruppe har han en framtand + två hörntänder. Det ser så sött ut när han ler och flörtar med hela ansiktet! :)

Han har även lärt sig att sätta sig själv, dock bara i sängen, och att ställa sig upp själv, även det bara i sängen, men vi är lika stolta ändå! :)

 

hej 012  hej 013

2 kommentarer:

  1. GUUUD vad söööt lille killen va :D En riktig charmig kille. :D

    Dom har massa med saker där ju. =P Kommer bli fattig haha. =P Tänkte jag skulle inhandla till "barnrummet" med. :) Vi flytta ju i Juli, och då får bebben ett eget rum på en gång, eller ja, vi kommer ju ha saker till oss därinne, men de ska bli det framtida barnrummet, :)
    Allt är ju såå himLa billigt där, :D Älska de stället :) Kläder till bebisar, hur är det med de? Jag gick ju inte in där då när jag va där, PGA att jag kollade i stort sätt BARA kläder till mig själv osv! =P Men de finns väl i stort sätt allt där eller? :P Kommer ihåg att jag va där, och fyllde en hel kundvagn med kläder osv för 1500kr. =P Det var riktigt kul där. men svårt att hinna gå igenom allt. :P Haha.. =P

    Det är just barndelen jag är intresserad av, och kläder till mig osv. :) Får väl ta och sätta mig sen, och skriva en lapp.. :P Haha. =P Så man ha det samlat och kan ta med sig den. ;) tack för de tipset. :D

    Du kan inte hjälpa mig lite med vad som ska vara med på lappen? Du ha ju barn själv. så du kan väl de där =P haha. ;) Vad man ska ha, så man inte missar något. ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe, Okej. :D Då tycker jag att du lägger till mig :D
    skrollanflummboll@hotmail.com :D
    Så kan vi ju prata där. :D Men även skriva häär. :D
    Såå underbara bilder. =)

    SvaraRadera

Innan du skriver; Har du verkligen läst inlägget?